čtvrtek 16. listopadu 2017

Zajímají Vás nabídky práce ve Vašem okrese ?

Aktuální seznamy nabídek zaměstnání v jednotlivých okresech České republiky najdete na JobMasteru na adrese http://www.jobmaster.cz/nabidky-prace-podle-okresu.php


6 komentářů:

  1. Za mě je na tohle skvělý web Jobimi, který poskytuje poměrně široké nabídky práce po celé České republice a někdy i v zahraničí. ;-) Navíc je to poměrně dobře rozdělené na okresy a různé územní celky. Má to i dobře zpracované tematické řazení a další filtrování. :) A v neposlední řadě je tam fakt hodně pracovních nabídek. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to mě mrzí že jsem tento web neznala před pár měsíci, kdy jsem se marně snažila sehnat novou práci. Musím říct, že to nebylo jednoduché, mám 2 děti a to se většině zaměstnavatelům nelíbilo... Nakonec jsem si sehnala práci v moc příjemné a velmi moderní pekárně. Jsem tam opravdu moc spokojená! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Chtěl jsem práci v některé profesionální kavárně, protože díky brigádě při studiu jsem měl praxi s profi kávovary. Tahle práce se mi moc líbila a na tomto webu jsem nakonec opravdu našel práci v kavárně, kde se mi moc líbí. Musím se ale přiznat, že jsem nejdříve nevěřil, že takto mohu najít práci.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky se pomalu, ale jistě začínám dívat po nějaké nové práci. Chtěl bych určitě něco klidnějšího, než mé bývalé zaměstnání. Důvod, proč jsem z něj odešel byl pracovní úraz. Už jsem se z toho naštěstí dostal, ale přecejen už nejsem nejmladší a chtělo by to asi nějakou práci, která není tak riziková.

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem vystřídala několik zaměstnání a v každé jsem vydržela maximálně rok. Nikdy jsem nenašla takové, které by mě bavilo. Vždycky tam bylo něco špatně. Manžel to měl stejně, tak jsem se rozhodli, že spolu začneme podnikat a konečně děláme to, co nás baví. On shání zakázky, já řeším účetnictví, teď zařizuju sídlo firmy a prostě dělám to, co je zrovna potřeba :-) . Není alespoň stereotyp :-) .

    OdpovědětVymazat